نتایج ارنولد کلاسیک 2012
 
    


  • پرورش اندام

  تبليغات شما در اين محل


درباره سایت

با سلام به همه ی دوستان عزیزم. به وب سایت خودتون خوش اومدین امیدوارم لحظات خوشی رو در اینجا سپری کنید. در صورت نیاز به عکس یا فیلم از بدنسازی خواص، لطفا در قسمت نظرات قید کنید تا در سایت قرار گیرد. مدیریت سایت : مجید بخشی. ایمیل : majid_bodybuilding73@yahoo.com

موضوعات
اخبار پرورش اندام

تغذیه

تمرین

کلیپ بدنسازی (خارجی)

کلیپ بدنسازی (ایرانی)

مردان آهنین

مطالب متفرقه

بیوگرافی قهرمانان (خارجی)

آرنولد شوارزنگر

دکستر جکسون

ویکتور مارتینز

مارکوس رول

کوین لیورون

رونی کلمن

لی پریست

دنیس ولف

لی هنی

کای گرین

فیل هیث

بیوگرافی قهرمانان (ایرانی)

بیت الله عباسپور

روح الله داداشی

محسن یزدانی

سامان سرابی

شهریار كمالی

مسلم دارابی

محرم پناهي

علی تبریزی

علی ایمانی

مهدی حاتمی

گالری عکس (خارجی)

Arnold Schwarzenegger

Nasser El Sonbaty

Ronnie Coleman

Johnnie Jackson

Evan Centopani

Victor Martinez

Branch Warren

Dexter Jackson

Melvin Anthony

Gustavo Badell

Brandon Curry

Dennis James

Kevin levrone

Lionel Beyeke

Ronny Rockel

Markus Ruhl

Ben Pakulski

Dennis Wolf

King Kamali

Shawn Ray

Jay Cutler

Lee Priest

Phill Heat

گالری عکس (ایرانی)

Morteza Roshan Zamir

Mohsen Ghoran Nevis

Hassann Rahnamaein

Beyt Allah Abaspor

Rouhollah Dadashi

Moshtaba Notorki

Moharam Panahi

Mehdi khanghah

Mehdi Hatami

Abbas Agheli

Ali Tabrizi

Ali Iman

مجلات بدنسازی

مجله شماره 1

مجله شماره 2

مجله شماره 3

مجله شماره 4

مجله شماره 5

مجله شماره 6

مجله شماره 7

عکس های ارسالی شما


آرشيو مطالب

نويسنده


نتایج ارنولد کلاسیک 2012

 

 پنج ماه پس از آسیب دیدگی عجیب برانچ واران، این بدنساز حجیم و پرچگالی بازگشتی باور نکردنی به صحنه مسابقات داشت و با اقتدار به مقام قهرمانی آرنولد کلاسیک رسید. وارن که پیش از این هم در آرنواد کلاسیک درخشان ظاهلر شده بود، در حالی بر حریفان قدرتمند خود پیروز شد که

 
 
بعد از عمل جراحی روی تاندون پا، هیچ نشانی از ضعف در ناحیه عضلات پا نداشت و اتفاقاً برخی کارشناسان معتقد بودند او هیچ گاه تا این حد آماده نبوده است ! وارن هیچ وقت استیل زیبایی نداشته اما بی تردید یکی از حجیم ترین بدنسازان حال حاضر جهان است.
 
نایب قهرمان این دوره، کسی نبود جز دنیس ولف که نسبت به سال های گذشته تغییرات مثبتی در زیر بغل های او دیده می شود و با کمری باریک تر و کات های بیشتری روی صحنه آمده بود. نکته جالب اینکه ولف ادعا کرده بود در این میان آماده سازی خود، بیش از اینکه به مکمل ها تکیه کند، به تغذیه طبیعی توجه کرده و با همین تغییر در برنامه غذایی اش، شرایط بهتری پیدا کرده است. این دومین نایب قهرمانی پیاپی دنیس ولف در آرنولد کلاسیک بود.
 
دیگر مرد موفق این دوره ، ایوان سنتوپانی بود که در لیست ابتدایی نفرات شرکت کننده قرار نداشت. سنتو پانی نیز از دیگر بدنسازانی بود که نسبت به سال گذشته ، در فرم بهتری بود. او ضعف عمده اش در عضلات سینه را تا حدودی بر طرف کرده بود وعضلات پر جزئیات تری را به نمایش گذاشت اما این تغییرات برای نزدیک شدن به برانچ وارن کافی نبود. سنتوپانی در راند مقایسه ای، جدالی نزدیک با دنیس ولف داشت و در نهایت به مقام سوم رسید.
 
اما یکی از پدیده های این مسابقه،بن پاکولسکی بود که در بهترین فرم ممکن روی صحنه آمد. پاکولسکی با عضلات همسترینگ و ساق های عالی خود، در فینال بالاتر از دکستر جکسون ایستاد تا جکسون با سابقه ۳ قهرمانی در آرنولد کلاسیک ،این بار در مکان پنجم قرار بگیرد. در رتبه های پایین تر، لیونل بیکه که هفته پیش به سادگی قهرمان مسابقه فلکس شده بود، به مراتب نا آماده تر از آن مسابقه به نظر می رسید و معلوم بود در مرحله آبگیری ، اشتباه داشته است. ادواردو کوریای برزیلی هم وضعیتی مشابه با بیکه داشت ونسبت به هفته پیش ، افت کرده بود. اما ضعیف ترین چهره این دوره ، کسی نبود جز گوستاو بادل که بعد از مدت ها غیبت ، باز گشی فوق العاده ضعیف داشت و حتی سایه ای از سال های گذشته خود نبود.
 
 
۴ فراخوانی داوران
 
۱۴ بدنساز حاضر در مسابقه آرنولد کلا سیک در ۴ مرحله توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفتند. در اولین فراخوانی دوران ، ایوان سنتوپانی ، دکستر جکسون ، برانچ وارن ، بن پاکولسکی و برانچ وارن جلو آمدند تا با اجرای فیگورهای اجباری در کنار یک دیگر، مقایسه شوند. در همین مرحله بود که مشخص شد برانچ وارن یک سر و گردن از حریفان بالاتر است و سایرین باید برای نایب قهرمانی تلاش کنند.
 
در دومین گروه ،لیئنل بیکه ، فواد ابیاد ، براندون کری ، مایکل کفالیانوس و شان رودن با هم به رقابت پرداختند که از این گروه بیکه با دیگران تفاوت محسوسی داشت. اگر این بدنساز فرانسوی کمی آماده تر بود می توانست جایگاه بهتری در آنولد کلاسیک داشته باشد.
 
بن وایت ، ماتیاس بوتهوف ، ادواردو کوریا و گوستاو بادل ، آخرین بدنسازانی بودند که مشخص بود از سوی داوران برای مکان های پایینی جدول کاندیدا شده اند. در این مقایسه می شد پیش بینی کرد که نفر آخر این دوره از میان بوتهوف و بادل انتخاب خواهد شد. اما در اخرین دور مقایسه، باز هم از دکستر جکسون ، پاکولسکی و بیکه دعوت شد تا با هم به رقابت بپردازند وپس از آن که تکلیف رتبه های چهارم تا ششم هم معلوم شد.
 
 
 
رده بندی کلی آرنولد کلاسیک حرفه ای :
 
۱- برانچ وارن
 
2- دنیس ولف از آلمان
 
3- ایوان سنتوپانی
 
4-بن پاکولسکی از کانادا
 
5- دکستر جکسون
 
6- لیونل بیکه از فرانسه
 
7-براندون کری
 
8- شان رودن
 
9- مایکل کفالیانوس از استرالیا
 
10- ادواردو کوریا از برزیل
 
11- فواد آبیاد از کانادا
 
12- بن وایت
 
13- گوستاو بادل از پورتوریکو
 
14- ماتیاس بوتهوف از آلمان
 
با این نتایج، برانچ وارن و ایوان سنتو پانی جواز حضور در مسابقات مستر المپیای ۲۰۱۲ را دریافت کردند. دنیس ولف ، دیگر مرد برتر این دوره از این با کسب عنوان پنجمی دوره گذشته المپیا ، حضور خود را در رقابت های سال آینده قطعی کرده بود.
 
جوایز نفرات برتر آرنولد کلاسیک
 
برانچ وارن مرد موفق رقابت های این دوره ، علاوه بر اینکه به عنوان قهرمان سال ۲۰۱۲ معرفی شد در دو بخش (( بهترین فیگوریست )) و(( عضلانی ترین بدنساز)) هم جوایز ویژه ای دریافت کرد. مجموع جوایزی که از این مسابقات نصیب برانچ وارن شد، ۱۳۰ هزار دلار بود.
 
جوایز نقدی سایر قهرمانان به ترتیب زیر بود :
 
دنیس ولف : ۷۵ هزار دلار
 
ایوان سنتوپانی : ۵۰ هزار دلار
 
بن پاکوالسکی : ۳۰ هزار دلار
 
دکستر جکسون : ۱۵ هزار دلار
 
لیونل بیکه : ۱۰ هزار دلار
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

     نويسنده : مجید بخشی        دسته : <-CategoryName->        12:53 - 17 / 1 / 1386برچسب:نتایج مسابقات Arnold Classic 2012,        بازديد :            
  مطالب گذشته

لينک دوستان

لينک هاي روزانه

امكانات وبلاگ