• پرورش اندام

  تبليغات شما در اين محل


درباره سایت

با سلام به همه ی دوستان عزیزم. به وب سایت خودتون خوش اومدین امیدوارم لحظات خوشی رو در اینجا سپری کنید. در صورت نیاز به عکس یا فیلم از بدنسازی خواص، لطفا در قسمت نظرات قید کنید تا در سایت قرار گیرد. مدیریت سایت : مجید بخشی. ایمیل : majid_bodybuilding73@yahoo.com

موضوعات
اخبار پرورش اندام

تغذیه

تمرین

کلیپ بدنسازی (خارجی)

کلیپ بدنسازی (ایرانی)

مردان آهنین

مطالب متفرقه

بیوگرافی قهرمانان (خارجی)

آرنولد شوارزنگر

دکستر جکسون

ویکتور مارتینز

مارکوس رول

کوین لیورون

رونی کلمن

لی پریست

دنیس ولف

لی هنی

کای گرین

فیل هیث

بیوگرافی قهرمانان (ایرانی)

بیت الله عباسپور

روح الله داداشی

محسن یزدانی

سامان سرابی

شهریار كمالی

مسلم دارابی

محرم پناهي

علی تبریزی

علی ایمانی

مهدی حاتمی

گالری عکس (خارجی)

Arnold Schwarzenegger

Nasser El Sonbaty

Ronnie Coleman

Johnnie Jackson

Evan Centopani

Victor Martinez

Branch Warren

Dexter Jackson

Melvin Anthony

Gustavo Badell

Brandon Curry

Dennis James

Kevin levrone

Lionel Beyeke

Ronny Rockel

Markus Ruhl

Ben Pakulski

Dennis Wolf

King Kamali

Shawn Ray

Jay Cutler

Lee Priest

Phill Heat

گالری عکس (ایرانی)

Morteza Roshan Zamir

Mohsen Ghoran Nevis

Hassann Rahnamaein

Beyt Allah Abaspor

Rouhollah Dadashi

Moshtaba Notorki

Moharam Panahi

Mehdi khanghah

Mehdi Hatami

Abbas Agheli

Ali Tabrizi

Ali Iman

مجلات بدنسازی

مجله شماره 1

مجله شماره 2

مجله شماره 3

مجله شماره 4

مجله شماره 5

مجله شماره 6

مجله شماره 7

عکس های ارسالی شما


آرشيو مطالب

نويسنده


۲۰ قانون برای افزایش حجم


 بیشترین سئوالی که از مربیان و بدنسازان موفق می‌شود این است که: ”توصیه شما برای بدنسازانی که می‌خواهند عضلات بزرگ‌تری داشته باشند چیست؟“ البته لزوماً سئوالات کوتاه جواب‌های کوتاهی ندارد. پرسیدن چنین سئوالی از یک مربی یا یک بدنساز مثل این است که از او بخواهی تمام آن‌چه در طول سال‌ها تحقیق و تجربه آموخته بازگو کند. به این منظور و برای این‌که بهترین معلومات را به شما ارائه کنیم گلچینی از این نکات را که نتیجه سال‌ها تجربه و تحقیق بزرگان این رشته است گردآوری کرده‌ایم . 

 

  به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

     نويسنده : مجید بخشی        دسته : <-CategoryName->        14:56 - 22 / 12 / 1389برچسب:۲۰ قانون برای افزایش حجم ,        بازديد :            
بازوهای زرهی


 افراد به اندازه کافی روی بازو و پشت‌بازوی خود تمرکز نمی‌کنند. شما باید حرکات را در دامنه کامل حرکت و با انقباض خوبی اجرا کنید. در انتهای هر تکرار هم انقباض کاملی در عضله اعمال کنید. تمرین بازو آن‌قدرها پیچیده نیست .
در این مقاله جانی جکسون به شما می‌گوید چه‌طور بازوهای بزرگش را ساخته و این‌که چه‌طور شما هم می‌توانید بر حجم بازوهای خود بیفزائید 

  

 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 
     نويسنده : مجید بخشی        دسته : <-CategoryName->        14:50 - 22 / 12 / 1389برچسب:بازوهای زرهی ,        بازديد :            
تکرارهای نیمه و رشد بازو


 

 آیا عضلات بازویتان دچار ایست شده‌اند؟ تکرارهای نیمه را در برنامه تمرینی خود بگنجانید. آیا سرشانه‌هایتان از لحاظ سایز و شکل به ایست عضلانی رسیده‌اند؟ در این‌صورت می‌توانید با اجرای تکرارهای نیمه آنها را از این موقعیت خارج کنید .

 

 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

     نويسنده : مجید بخشی        دسته : <-CategoryName->        14:51 - 22 / 12 / 1389برچسب:تکرارهای نیمه و رشد بازو ,        بازديد :            
راههایی برای رفع نقاط ضعف بدن

 

تمام افراد دارای نقاط قوت و ضعفی در ساختار اسکلتی و عضلانی خود هستند . حتی بهترین بدنسازان دنیا و قهرمانان Mr. Olympia هم در طول سالهایی که در اوج آمادگی بوده اند فاقد نقطه ضعف نبوده و نیستند . ولی همواره راههایی برای کاهش و حتی رفع برخی از آنها وجود دارد . 

 

 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

     نويسنده : مجید بخشی        دسته : <-CategoryName->        14:24 - 22 / 12 / 1389برچسب:راههایی برای رفع نقاط ضعف بدن ,        بازديد :            
شمشیر سه لبه چربی‌ سوزی


 محصولات زیادی در بازار وجود دارند که هر کدام با شعار مخصوص به خودشان وعده کاهش وزن را می‌دهند. برخی نتایج قابل توجهی‌ داشته و برخی دیگر نتایج غیرقابل تصور، بعضی کارائی داشته و بعضی دیگر فقط هدر دهنده پول هستند. گروهی از آنها برای یکسری از افراد کارائی داشته در صورتی‌که برای یکسری از افراد دیگر هیچ فایده‌ای ندارند. با این تفاسیر بهترین راه برای کاهش وزن آن هم به شکل چربی کدام است 

 

 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 
     نويسنده : مجید بخشی        دسته : <-CategoryName->        14:24 - 22 / 12 / 1389برچسب:شمشیر سه لبه چربی‌سوزی ,        بازديد :            
ویژگی های برنامه غذایی خوب

 



تغذیه عنصر اصلی و فرمول موفقیت در بدنسازی می باشد.تغذیه انرژی روزانه ما برای انجام فعالیت و همچنین رشد و ترمیم بافت ها آسیب دیده بدن را فراهم می کند.بدون یک رژیم غذایی خوب،دست یابی به بدنی ایده آل برای شما همچون یک رویا خواهد بود.ما در این مقاله سعی می کنیم رکن های اصلی یک رژیم غذایی مناسب را بیان کنیم و شما را هرچه بیشتر با اصول تغذیه آشنا کنیم


 

 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

 

 

     نويسنده : مجید بخشی        دسته : <-CategoryName->        14:24 - 22 / 12 / 1389برچسب:ویژگی های برنامه غذایی خوب ,        بازديد :            
آیا کافئین مفید است یا مضر؟


بیان این حقیقت ممکن است برای بسیاری از مردم تکان دهنده باشد.اگر شما تا کنون یک فنجان قهوه،نوشابه،یک فنجان چای و یا یک قطعه شکلات مصرف کرده باشید،باید بدانید که رایج ترین ماده مخدر را مصرف کرده اید.چون در تمامی موارد فوق کافئین وجود دارد و کافیئن هم جزء مواد مخدر است.

 

 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 
     نويسنده : مجید بخشی        دسته : <-CategoryName->        14:24 - 22 / 12 / 1389برچسب:آیا کافئین مفید است یا مضر؟ ,        بازديد :            
رفاقت باچربی سوزها ممنوع؟

 


زمان خريد مکمل ها

شما چند ساله هستيد؟

اگر سن کمتر از 19 يا 20 سال داريد،با استفاده از يک برنامه غذايي مناسب و يک تمرين نرمال 

به راحتي پيشرفت مي کنيد. باور کنيد به خاطر سن پايين وبدن در حال رشدي که داريد پيشرفتي سريع تر از يک بدنساز

پيشرفته خواهيد داشت. پس بهتر است به جاي استفاده از

مکمل هاي رنگارنگ به تغذيه، تمرين و استراحت فکر کنيد.


به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

     نويسنده : مجید بخشی        دسته : <-CategoryName->        14:21 - 22 / 12 / 1389برچسب:رفاقت باچربی سوزها ممنوع؟ ,        بازديد :            
10 اشتباه رایج در رژیم های لاغری؟

 



۱ـ برای لاغر شدن باید به خودتان گرسنگی بدهید.

اشتباه،اشتباه،اشتباه است.انجام دادن این کار تنها باعث از دست

دادن عضلات می شود و درنتیجه آن بدن چربی را جایگزین

عضلات از دست رفته می کند و این کار یعنی چاقی روز افزون.


 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

 

     نويسنده : مجید بخشی        دسته : <-CategoryName->        14:21 - 22 / 12 / 1389برچسب:10 اشتباه رایج در رژیم های لاغری؟ ,        بازديد :            
اصول تغذیه در بدنسازی

 بدون شک اگر شما کلیه تمریناتتان را براساس اصول و روش‌های مورد تأیید در بدنسازی انجام دهید ولی تغذیه مناسبی نداشته باشید نمی‌توانید نتایج لازم و مورد انتظارتان را بگیرید. در این‌جا تلاش کرده‌ایم چند نکته از نکات مهم در تغذیه بدنسازان را از زبان میلوس سارسف بیان کنیم. امید آن‌که با به کارگیری این قواعد شما نیز به بدنی بی‌نظیر دست یابید .

 

 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

     نويسنده : مجید بخشی        دسته : <-CategoryName->        14:19 - 22 / 12 / 1389برچسب:اصول تغذیه در بدنسازی ,        بازديد :            
تغذیه یا تمرین کدام یک مهم تر است ؟




 تغذیه یا تمرین کدام‌ یک مهم ‌تر است؟

مربی اسطوره‌ای بدنسازی ونیس جیروندا به این جمله معروف شهرت داشت که ۸۰ درصد بدنسازی تغذیه است. اما آیا این جمله واقعاً صحیح است و یا نه مثل داستان‌های ساختگی دیگر همانند یک وحی منزل چندین‌ سال بین بدنسازان و بدون هیچ پرسشی دهان به دهان گشته است. واقعاً کدام‌یک مهم‌تر است تغذیه یا تمرین؟ اولین چیزی که من قصد عنوان کردن آن را دارم این نکته است که شما نمی‌توانید تغذیه و تمرین را از هم جدا کنید. چون این دو فاکتور به‌صورت تشریک مساعی، بدون در نظر گرفتن هدفتان که خواه افزایش حجم باشد و یا کاهش وزن و یا آماده‌سازی بدنی عمل می‌کنند. به هرحال نادیده‌ گرفتن و عدم توجه کافی به هریک از دو مولفه‌های فوق نتیجه‌گیری ناخوشایند و حتی عدم نتیجه‌گیری را در پی خواهد داشت .

 

 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

     نويسنده : مجید بخشی        دسته : <-CategoryName->        14:19 - 22 / 12 / 1389برچسب:تغذیه یا تمرین کدام یک مهم تر است ؟,        بازديد :            
ویتامین های ضروری برای بدنسازی؟



ویتامین های ضروری برای بدنسازی 

یکی از موضوعات بسیار مهم برای ورزشکاران استفاده از مکمل های غذایی است و اینکه چه بخورند، چه مقدار بخورند و چه وقت بخورند در نظر داشته باشید یک رژیم مکمل غذایی بعضی مواقع می تواند بی اثر باشد مثل اینکه از زیبایی یک جنگل به خاطر درختان آن غافل شویم. یعنی هدف اصلی مصرف مکمل ها را فراموش کنیم و متوجه نشویم دقیقا یک بدنساز موفق، چه کاری انجام می دهد .

  

 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 
     نويسنده : مجید بخشی        دسته : <-CategoryName->        14:18 - 22 / 12 / 1389برچسب:ویتامین های ضروری برای بدنسازی؟ ,        بازديد :            
ورزشکاران و نقش آب



آب نقش های زیر را ایفا میکند :



با شستن سمومی که در طی زندگی عادی تولید میشود،بدن را پاک میکند .

زندگی مفاصل را تأمین میکند .

پوست را از خشکی محافظت می نماید .

هیدراسیون احشاء داخلی را حفظ میکند .

دمای بدن را کنترل مینماید .



به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

     نويسنده : مجید بخشی        دسته : <-CategoryName->        14:16 - 22 / 12 / 1389برچسب:ورزشکاران و نقش آب ,        بازديد :            
تصحیح عضلات سینه با آرنولد

خوب و دقیق به عضلات سینه خود بکنید، حال برای توسعه آنها از این راهنمایی‌ها بهره ببرید.
مردم همیشه توجه خاصی به عضلات سینه من در حین توصیف فیزیک بدنی‌ام دارند. شاید آنها فکر می‌کنند که آرنولد قدرت خاصی در پرورش سینه خود داشته است.
 
 

 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 
     نويسنده : مجید بخشی        دسته : <-CategoryName->        12:34 - 22 / 12 / 1389برچسب:تصحیح عضلات سینه با آرنولد ,        بازديد :            
دیدگاه دوریان یتس در تمرین سینه

Dorian Yates photo

من از طرفداران حرکت پرس سینه بر روی میز صاف محسوب نمیشوم چون عمده تکیه این حرکت بر روی عضله سرشانه جلویی می باشد در حالی که پرس بالا سینه به خوبی وظیفه خود را در تحریک عضلات پکتورال فوقانی انجام می دهد.

 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید
 

 

     نويسنده : مجید بخشی        دسته : <-CategoryName->        11:23 - 22 / 12 / 1389برچسب:دیدگاه دوریان یتس در تمرین سینه,        بازديد :            
  مطالب گذشته

لينک دوستان

لينک هاي روزانه

امكانات وبلاگ